niedziela, 19 lipca 2015

subtle nature

Witam wszystkich po tygodniowej nieobecności :)
Nie umiałam się zebrać w sobie żeby dodać posta, a po za tym czekałam na zdjęcia z innej sesji aby móc dodać zapowiedź na końcu posta.
Przechodząc do sedna, ta sesja była dla mnie wyzwaniem, ponieważ była to sesja po ok. 2 miesięcznej przerwie. Bałam się czy nie wypadłam z "wprawy". Mimo tego, zdjęcia wyszły wg mnie subtelne, delikatne i mają letni klimat, czyli tak jak chciałyśmy z moim fotografem.
Nie przedłużam i zapraszam do oglądania :)

Mod. Ja



















 DO ZOBACZENIA W KOLEJNYM POŚCIE!


2 komentarze:

  1. pięknee są! Letni klimat zdecydowanie widać :) ósme jest cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zdjęcia, świetnie pozujesz :) Widać, że bardzo swobodnie czujesz się przed aparatem :)

    OdpowiedzUsuń