niedziela, 12 lipca 2015

portraits & fashion


 Czas na pierwszą tematyczną sesję na moim blogu...
Sesja była podzielona na dwie części. Pierwsza z nich miała być w klimacie modowym/miastowym, niestety nic nie wychodziło, więc razem z moim odwiecznym fotografem przerzuciłyśmy się na portrety i zaczęło COŚ wychodzić :)
Najbardziej jednak czekałam na drugą część sesji, która jest mi bliższa, łatwiej mi się wczuć i lepiej mi się pozuje... mianowicie klimat FASHION. Uwielbiam takie zdjęcia jak z okładki najlepszego magazynu. Niestety do tego poziomu nigdy się nawet nie zbliżę, a cóż, pomarzyć można :)

Ja osobiście jestem bardzo zadowolona z efektów, mam nadzieję że i Wam się spodoba!


Mod: Ja
Fot. : Gosia
























A już wkrótce NOWY POST.....




10 komentarzy:

  1. 4 od końca zdj ; jakie nogi *-* jakie ciało *-* jakie włosy *-* ideał *------*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! Jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia! Jesteś prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie sobie radzisz przed obiektywem! :D
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że idziesz w fajnym kierunku, masz dobre oko, a to jest najważniejsze, reszta przyjdzie z czasem :). Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. AAA, zwias, co ja wgl pisze, przecież Ty pozujesz! Jeśli chodzi o pozowanie, to jesteś ładną dziewczyną, moja rada to praca nad mimiką.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, masz talent do pozowania.

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo interesująca twarzyczka :) świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń