środa, 29 lipca 2015

a'la paris fashion

Dobry wieczór kochani!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać sesję którą wykonałam razem z Karoliną. Już od dawna planowałyśmy coś stworzyć, ale każda miała jakieś obowiązki, plany aż w końcu udało się ;) Z Karoliną "pracowało" mi się świetnie, motywuje podczas zdjęć, sypie pomysłami, poprawia mnie :*

Sesja miała dwie części.. Zdradzę że już nie długo na blogu swag'owa część tejże sesji, a dzisiaj z folderów wyciągnę pierwszą stylizację, mianowicie a'la paris fashion w ruinach starej fabryki oraz kilka ujęć w innym miejscu ;) Czuję się bardzo dobrze w takich odsłonach, mam nadzieję że to widać na poniższych zdjęciach!
Życzę miłego oglądania ;)

Fot & Styl. Karolina
Mod. Ja






 












WAŻNA SPRAWA!
Moja przyjaciółka bierze udział w konkursie fotograficznym, do wygrania jest lustrzanka ;)
Bardzo proszę o głosy, codziennie można zagłosowac trzykrotnie. Z góry dziękuję! <3



3 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia ! *.*
    Czekam na więcej wspólnych waszych sesji !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przed ostatnie zdjecie , pierwszą myśl genialne! Widać ze dobrze się czujesz pozujac! Jesteś piękna *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawa sesja! :) Świetna stylizacja i miejsce na zdjęcia - wszystko mega pasuje :)
    Zapraszam do mnie do ocenienia moich zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń