piątek, 10 lipca 2015

Na dobry początek

Witam wszystkich,
Długo myślałam nad założeniem bloga, zwlekałam z tą decyzją aż w końcu STAŁO SIĘ! :)

 W skrócie, nazywam się Weronika, chodzę do liceum, moją pasją i jednocześnie miłością jest fotografia a konkretniej, pozowanie/modeling jak kto woli.
Mam nadzieję, że założenie bloga da mi możliwość pokazania tego co lubię, kocham robić najbardziej.
Może to zwykłe stanie przed obiektywem( devant la lentille- stąd nazwa mojego bloga), ale dla mnie to czasami odstresowanie się, spędzenie wolnego czasu, pokazanie emocji.
Nie będę dalej zanudzać, na sam początek pokażę kilka swoich ulubionych zdjęć. Mam nadzieję, że się spodoba :)















7 komentarzy:

  1. No dzień dobry, raczej dobry wieczór kochana ! <3
    Życzę ci dużooo cierpliwości i wytrwałości w blogowaniu ;)

    PS: Cudowne zdjęcia, czekam na więcej ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne zdjecia,cudowny wianek <3
    mycrazyworldpaula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Moimi zdaniem idź w stronę modelingu *-*
    Jesteś śliczna, ślicznie pozujesz i bardzo dobrze ze założyłaś tego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 zdjęcie to perełka, bardzo dobrze zaprezentowane emocje, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładne zdjęcia :) to w zbożu i na trawie megaa <3

    OdpowiedzUsuń