piątek, 14 sierpnia 2015

Wild girl

Po troszkę dłuższej przerwie, wracam na bloga :)
Korzystałam z upałów, z wakacji, nie dałam rady siedzieć przed komputerem przy ponad 30 stopniach :(
Wracam, by pokazać sesję którą zrobiłyśmy jeszcze w lipcu. Mam nadzieję, że na dniach pójdę na jakąś sesję, bo już tęsknie za zdjęciami :( A wracając do tematu posta, inspiracją dla całej sesji było jedne zdjęcie znalezione w internecie... Razem z fotografem podchwyciłyśmy pomysł, znalazłyśmy pasujące i miejsce i zaczęłyśmy tworzyć. Tym razem chciałyśmy się bardziej postarać, robiąc lepszy makijaż, zadbałyśmy o fryzury, rekwizyty itd. Mam nadzieję, że efekty naszej pracy widać na zdjęciach :)

Miłego oglądania!

Mod: Ja











3 komentarze:

  1. Drugie i ostatnie zdjęcie zakochałam sie <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie cudowne ale ostatnie jakieś takie wyjątkowe w swojej prostocie :D
    Na każdym zdjęciu widać że starasz się pracować mimika ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeju ale pięknie <3 uwielbiam takie klimaty :) !

    OdpowiedzUsuń